Väldigt lång första dag

13 timmars-dag! Nu är man le tired om jag säger så. Tio i sju imorse började jag vandra till south campus from north (campus är SJUKT stort) för att checka in och käka frukost med massa andra utlänningar. Träffade genast en jättetrevlig tjej från Schweiz som jag hängt med hela dagen :) Själva infon vi fick var ganska onödig för mig i och med att jag redan pluggat i USA. Det var mycket generell info men en del konstiga grejor som vad man ska förvänta sig om man dejtar en American! Woot? T.ex. att "No means no!" Sedan for jag runt fram och tillbaka på campus för att fixa diverse grejor. Är helt slut i ben och fötter. Varmt och soligt idag också. Börjar nog nästan få en bränna! Hann med en snabbdusch på hotellet sedan var det dags för middag i smågrupper. Jag och min kompis Laura hade signat up för att gå till en mexikansk restaurang vilket var jättetrevligt! Det var vi och några Australiensare, Tyskar, Fransmän och en Nya Zealändare. Mycket trevligt! Hoppas vi alla ska till Grand Canyon på fredag. Vet att Laura ska iallafall!
Nu ska jag sussa sött sista natten på hotellet, imorgonbitti bär det av till my new place, sedan academic counseling, Bank of America och några grejor på skolan. Sedan ska jag köpa lite grejor till mitt rum och säng framförallt så att jag har något att sova på förutom sängen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0