Sunday funday?

Naa not so much kul här idag... Är skittrött efter att ha vaknat typ tusen gånger, varit uppe en stund tidigt på morgonen och sedan somnat om igen. Känns som om min hals håller på att börja strejka... Det är ganska varmt här och igår var jag ute och gick verkligen hela dagen. Måste påminna mig själv att dricka mer vätska. Men kranvattnet smakar lika klorigt här som in Santa Barbara.
Igårkväll var ingen bra kväll. Skulle fixa mobil och det kostade 500 dollar i en deposit till AT&T bara för att jag är foreign och inte har ett amerikanskt personnummer. Visst, jag får tillbaka dem om ett år och kan uppgradera till en ny telefon om 18 månader gratis, men känns ju ändå i plånboken. De gillar deposits här, antagligen för att de får massa ränta på det. Oschysst.
Köpte med mig mat från Chipotle (mex-ställe som jag fell in love with i SB) men aptiten blir så konstig när man är jetlaggad. Inte så hungrig helt enkelt och mest sugen på koffein... Starting to sound like my sister...
Längtar till tisdag då jag kan flytta in! Fixa iordning på rummet, köpa sänggrejor, packa upp allt, köpa matvaror och laga min egen mat (saknar!!!). Och framförallt bo där det är lite lugnare med trafiken.
Idag har jag bokat en extra natt här eftersom jag inte kan flytta förrän tisdag, käkat frukost på Barnes and Noble, pratat med Dan och kollat alla bloggar jag kan komma på. Nu ska jag gå igenom lite matte eftersom jag ska göra ett mattetest imorgon (kill me slowly) och sedan ta en rundtur på campus och se om jag kan hitta de ställen jag ska till imorgon. Sen blir det en tidig kväll och tidig morgon... Imorgon kommer bilder om jag listar ut hur man gör med mobilen till datorn! Ska bli skönt att gå på orientation och få masa frågor besvarade som jag fortfarande har. Typ tusen frågor!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0