Onsdag och mycket att göra

Godmorgon!

Var hos läkaren strax efter åtta imorse för att ta blodprov. Aj... Tidigt när man är ledig men bra på så sätt att man kommer igång tidigt!
Idag har jag en hel del att göra: boka hotell, maila angående boende, skicka ut CV till olika departments om jobb på campus, svara på mail, packa färdigt så gott det går, skriva klart en stipendiansökan, träffa mormor på lunch, bege mig till stan igen och fika med tre goda vänner som kommer att vara saknade.
Tyvärr så kommer det inte bli mycket bilder här på ett tag. Inga bra iallafall. Min kille råkande nämligen packa med min kameraladdare istället för en egen så vi får byta med varandra så fort som möjligt. Kommer dock förmodligen att köpa en smart phone i helgen genom T-Mobile så då kan jag ju ta bilder med den iallafall!
Sist jag var i USA i mars/april. Precis vid hamnen i Santa Barbara. Lunch på Sambos med Dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0