Imorgon!

Imorgon fredag måste jag vakna vid sex och kl sju åker jag och pappa med bilen till Kastrup flygplats. Planet till London går elva och då blir det lunch på Heathrow och sedan är jag framme i Phoenix kl 17 lokal tid. Arizona är 9 timmar efter Sverige. Ska ta en shuttle kl 19 till Flagstaff som ska vara framme vid 22. Har köpt tre nätter på hotell och hoppas hitta något boende jag gillar under helgen.
Har packat typ allt och ska ta mig ut på en längre promenad och sedan duscha och ha lite spa innan middagen. Brukar alltid försöka röra på mig ordentligt och fräscha till mig dagen innan en långflygning :) Och dricka mycket vatten och smörja in ansikte och kropp extra mycket eftersom man blir så uttorkad och äcklig där upp i luften!
Vi hörs imorgon igen om jag inte försover mig :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till med allt Sofia!

Kul att du borjat skriva igen, jag kommer folja dig dina aventyr har ocksa. Hor av dig nar du har tid och kommit till ratta dar borta :)

2011-08-18 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0