I'm alive, I'm alive, I'm alive!

Sorry fellas for dalig uppdatering. Och nu dessutom ett tangentbord utan a, a, o :P Sitter i skolans bibliotek och gor lite grejor pa datorn medan jag vantar pa att det ska bli dags att ga till cafeterian och ata lunch med nagra vanner. Cafeterian ar bast! Manga har som bor pa campus har sk "meal plans" som innebar att man far ata pa stallen pa campus 19 ganger per vecka eller mer eller mindre. Kostar nog en del dock. Sjalv har jag ju ett stort kok sa jag lagar en del mat hemma men har laddat mitt student-ID med $300 sa att jag kan ata pa campus da och da. For $8 pa kortet far jag da ata hur mycket jag vill! De har massa olika ratter som man bara tar av, salladsbuffeer, wok, pizza, ALLT. Dessutom frukt, fruktsallad, efterrattsborf (tank frukttarteletter!), kaffe/te, cookies! Farligt farligt men harligt harligt!
Har inte min forsta lektion forran kl 2 men har varit hemifran sedan innan elva for att fixa lite grejor pa campus. Blir nog samma sak hela veckan med massa arenden innan eller efter skolan. Banken igen, posten, DMV for ID-kort etc.
Mandagar och onsdagar kommer att bli mina political science (poli sci) dagar da jag har tva sadana kurser efter varandra i samma byggnad. Forst intro to politics (har redan tagit american politics, denna ar mer generell) och sedan policymaking. Stoked! Hoppas lararna ar bra, annars faller det mesta.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

DET ÄR BRA MED MYCKET MAT:D

2011-09-02 @ 18:02:24
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0