Helgen som gick

Helgen som gick var mycket trevlig btw! Hangde med mina internationella kopmisar fran Schweiz, Aussie och Frankrike mest hela tiden och vi har sa kul ihop! Massa mat, ol och vin, utflykter, shopping (mestadels Target haha) och skolaktiviteter.
Om nagon vet hur man lagger over bilder fran sin mobil till dator so sag till! Jag har en HTC. Den ar fantastik btw! Men jag lar mig fortfarande hur den ska anvandas och det maste laddad typ varje natt men det ar val for att jag anvander internet mycket och for att skarmen ar sa satans stor. Har Skype pa den om nagon vill ringa sa kommer den upp som ett vanligt samtal! Tank pa tidsskillnaden dock, please. 9 timmar efter ar jag.
Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0