En vecka

Nu är det endast en vecka tills jag befinner mig typ halvvägs över Atlanten. Stress?! Pepp snarare!


Jobbade min näst sista dag på jobbet idag vilket kändes skönt! Chefen är inte där nästa vecka så vi tog farväl och hon berömde mig så mycket. Cheferna på Eniro är typ de bästa jag haft! Så himla himla trevliga och snälla.
Är helt slut i både kropp och hjärna nu. Har inte sovit en natt i sträck utan vaknat minst 2 gånger varje natt sedan Dan åkte för en vecka sedan. Hårt att sova själv när man inte är van. Känner just nu mest för att däcka i soffan med godis men vill ju hinna träffa folk innan jag åker så ska cykla bort till Mia för att dricka vin med henne och Sofia. Köpte kalifornskt Chardonnay på Systemet. Saknar "two buck chuck" från Trader Joe's (en vinare för $2!!).
Helgen är ganska fullbokad men någonstans ska jag hinna boka hotell, shuttle och börja packa också...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

När åker du Sofia??

Nu är jag helt ledig, så vi måste ses!

2011-08-15 @ 11:44:28
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0