Saturday

Lugn och skon lordag so far. Dan borjar jobba redan klockan atta pa lordagar sa nar klockan ringde vid sex var jag nog inte ens vid medvetande och somnade skont om.
Har Skypat med hela familjen idag :) Saknar de sa. Ar sa stolt over Julia som precis varit i Kambodja en manad som volontar och lart barn engelska. Maste varit ett aventyr!
Annars har jag mest tagit det lugnt, powerwalkat i solen och varmen (och backarna...) eftersom jag forsoker komma igang lite igen. Simmade igar. Mycket trevligt. Akte downtown i eftermiddags for att hamta ut bilder jag lamnat for framkallning fran en engangskamera och mota upp Dan nar han slutat jobba. Alltid sa kul att framkalla filmer man glomt innehallet av! Tog en stor kaffe latte for att fa bort huvudvarken ocksa. Mat ar dock inget som kannts lockande idag da det ar varmare an vanligt. Men far val snart laga nagon slags middag. Mannen min jobbar annu tidigare imorgon sa nagot valdigt aventyrligt blir det nog inte ikvall.
Lite blandade bilder  for er som inte stalkar mig alltfor ofta pa facebook:
4th of July
Our house.
Mia halsade pa mig i somras! Har ar vi framfor Santa Barbara Mission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0