Tired and hungry


Klockan är strax fem på eftermiddagen och jag ligger och slappar i sängen med datorn i knäet.

Andra och sista lektionen idag hade jag Midterm i politik. Tror det gick bra. Skrev så pennan glödde tills tiden var slut.

Tog mig hem och slängde mig på sängen där jag varit sedan dess och surfat, kollat svtplay, skrivit brev till farmor och farfar och skrivit lite på en krönika.

Nu är det dags att gå ut och jogga. Har börjat med min nya grej som är att jogga helst fem gånger per vecka. Kan tycka mycket men jag har så grymt dålig kondis än så länge och orkar inte alls springa långt men jag tänkte att om jag gör det ofta kommer jag snart vara i bättre kondition och kan öka längden... Det går om man bara vill. Sedan dricker jag som sagt ingen alkohol förrän Halloween heller. Är inte ett dugg sugen faktiskt. Helgen som gick festade jag helt nykter, och det var längesen jag hade så himla kul!

Imorgon ska jag iväg och kolla på en film som är en läxa för jag ska skriva en review av den. "Food Inc." handlar om den äckliga matindustrien i USA. Hur köttdjur får E-kolli för att de matas med kass mat. Glad att jag inte äter kött.

I helgen är det födelsedagsfirande för Hannah som kommer upp från O.C. och så ska iaf jag och Sofia rida hästapålle någonstans bestämde vi idag!

Nej, nu måste jag bege mig ut i spåret fast jag hellre hade ätit massa mat för jag är superhungrig efter en tidig lunch... Sedan blir det middag, läxor och mer svtsplay...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Börjar också fundera på att bli vegeterian + fisk! Du menar E-koli, kolli är något annat...

2009-10-08 @ 08:42:38
Postat av: Mamma

Vad säger man i USA om Att Obama fått Nobels fredspris?

2009-10-09 @ 18:12:26
Postat av: Sofia

Man tycker att det är skitkonstigt! Han har ju inte direkt gjort nåt än mer än blivit vald!

2009-10-11 @ 20:42:14
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0