Idag är jag glad!


Vaknade upp och blev rent sprallig och glad! Antagligen för att 1) Britten har addat mig på fejjan! 2) Obama vinner Nobels fredspris!

Måste varit dessa två grejor för annars har jag inte mycket att hurra för just nu... Har så extremt mycket i skolan känns det som. Hatar att min engelskalärare igår gav oss en uppsats som ska vara klar tisdag (rough draft, final draft torsdag). Fan, there goes my weekend liksom :(

Sen fick jag ta över voices för skoltidningen för den reportern som skulle gjort det var sjuk. Jag jobbade med en svensk fotograf, Evelina och redaktören Oscar förljde med. Det var faktiskt skitskoj! Vi gick runt med inspelare och microfon och kamera och frågar elever samma fråga. Idag ska vi redigera ihop det och det tar tid... Kommer upp nästa vecka online... Då har jag TRE major pieces! :) Krönika, voices och feature aricle.

Nej nu måste jag cykla till labbet och käka lunch, göra klart voices och ha production... Sen blir det springa, äta, plugga, sova. On a Friday. Fuck my life...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Anonym

obama - fredspris - serious???

2009-10-10 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0