Yay!


Då har jag avslutat mitt första läsår på Santa Barbara City College.
Känns fint. Tror finalen i Journalistik gick rätt bra.

Efter finalen åkte jag och Anneli downtown och unnade oss gräddig och ostig underbar pasta på ett italienskt ställe. En riktigt fin sommardag. Strålande sol och lagom varmt. Efter det gick jag (efter massa konstiga omvägar) till Sergio och Alex och vi snackade med Ben och Matt en stund innan vi begav oss downtown för smoothies på Blender's. Sen strosade vi mest runt innan jag tog bussen hem. Sorgligt att säga hejdå :(

Åkte hem och var mätt som en... ? men käkade nyss middag med Pat, Merry och Jeong. Nu har jag fixat mig och väntar på att Hannah ska komma och plocka upp mig och så ska vi köra till Lazy Acres och köpa lite alc antar jag och sedan till Isla Vista! Har inte varit där sen i februari!! Kan nog bli kul :) Är verkligen på bra humör så kvällen blir nog fin :)

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0