Wooo wooo woooo...!


Torsdagskvällens fest var FUN FUN FUN! Hannah hämtade upp mig vid nio och så handlade vi jordgubbsvin och körde till hennes place en stund innan fortsatte till en fest typ downtown istället för IV. Hennes brorsa var med och kände typ (?) någon som bodde där men han var inte ens där! Men vi stegade in och började festa och främlingarna. Senare kom killen vi "känner" plus Mark och Craig (Ryan's roomies). Jag och Hannah spelade beer pong och vann två gånger i rad! Detta trots att hon är riktigt kass och körde så jag fick dricka hennes öl också. Imponerad över min insats! Så var pojkarna haha. Träffade en rolig dansk, en britt (som håller på Man United!!! BLÄ) och nån kille från lät helt amerikansk men som var typ halvfilipin (?). Härlig kväll helt enkelt!

Igår var jag mest lite bakis och trött och kollade film och drack te. Men fick också det mest nerpackat... Utmaningen nu är mer hur fan jag ska få ner allt som är kvar... Suck. Men våld löser det mesta.

Idag
har jag pressat nån timme i trädgården för att få lite färg. Vill ju inte komma hem och vara blekare än mor och far! Men jag solar verkligen inte alls annars här. Det blir liksom inte som i Sverige att man rusar ut och ligger raklång i solen när den väl tittar fram. Man vet att solen kommer finnas kvar nästa dag, och nästa, och nästa... Ska snart till stan med roomien min och köpa nåt till Gustav och sen ska vi gå på bio. Blir en tidig kväll om inte Hannah är på g att göra nåt senare ikväll.

Imorgon ska jag sola och hänga på  stranden på dagen och på kvällen ska vi ut nånstans och ha picknick-middag :) Sen ska jag väl packa klart och sova....

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0