Val till Europaparlamentet


Whoa! Har precis insett att det om typ några veckor är val till Europaparlamentet. Detta har undgått mig tills idag. Shame on me, I know.

Hursomhelst så behöver jag nu uppdateras! När, var, hur, vem? Pappa, hjälp???

Har mitt röstkort kommit hem i brevlådan eller måste man ansöka om det?

För rösta måste man ju! In med lite fler moderater eller folkpartister i EU tack.


Nej nu ska jag downtown och sedan till skolan och lämna in sista uppsatsen! Sen hem och plugga journalistik och allmänt slappa...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Röstkort har du fått! Pappa håller på med utbildning av människor som ska jobba med valet. Det har faktiskt varit ett ganska uppmärksammat val här hemma!

2009-05-21 @ 09:23:44
Postat av: linnsan

Ska inte påstå att jag är särskilt insatt men gjorde ett test på aftonbladet på vilket parti jag borde rösta på, mitt resultat? -Kd.

Not gonna happen!



Ses snart :P

2009-05-21 @ 11:29:27
Postat av: Sofia



Haha varför inte Linn? Du har väl många kristna värderingar? :) Skämt å sido, det säger väl en del om Aftonbladets trovärdighet...

2009-05-21 @ 18:05:48
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/
Postat av: pappa

Du kan rösta när du kommer hem - chilla!

2009-05-21 @ 19:59:44
Postat av: Sofia

LOL I can't believe me dad said chill!

2009-05-22 @ 03:01:36
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0