Three weeks exactly

.... and then I'm gone. For this time!

Är fortfarande sjuk. Men ingen feber. Inte igårkväll när Sheryl tog tempen på mig iaf. Fast jag känner mig varm. Halsen är cepe, huvudet tungt och näsan rinner. Mmmm. Mysigt värre. Skubbar första lektionen för jag pallade verkligen inte ha en lektion och sedan sitta och vänta fem timmar i skolan alternativt gå i dessa jävla backar för att komma hem på hålet.
Men har ändå fått en del pluggat och mer måste det bli när jag kommer hem ikväll.

Känns som att det enda jag gör är att gå på toaletten för att jag dricker så himla mycket. Mor tjatar alltid som fan om vikten av att dricka ordentligt när man är sjuk. Jag brukar glömma bort att dricka i vanliga fall. En normal dag dricker jag en kaffe och en juice/vatten på morgonen. Sedan typ en halv liter vatten under hela dagen och sedan ett glas vatten till maten på kvällen. Och så lite te på det. Klockan är nu tolv och jag har sedan jag steg upp halv nio druckit en halv kanna svart te, ett stort glas Diet Coke, en halv liter vatten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge det inte är flunsan får man väl vara glad! Vi har hört att Arnold proklamerat undantagstillstånd!

2009-05-04 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0