No more classes


Igår hade jag mina sista lektioner. Skoltidningen hade lunch i tidningslabbet med SJUKT mycket mat och gigantisk tårta.

Nu är det följande som återstår:

Idag: plugga plugga plugga. Träffa Sergio på Starbucks och plugga för en uppsats.
Lördag: plugga plugga plugga. Baka tårta med Hannah och kanske Alex. FEST på kvällen.
Söndag: Sova och vara bakis. Ta det lugnt inför finalsen men läsa igenom my shit en sista gång.
Måndag har jag två finals, en i int'l pol som kommer vara assvår. En annan är i En 110 där vi ska skriva en uppsats om boken jag nyss läste ut ("The Things They Carried, Tim O'Brien). Sälja tillbaka några av mina böker.
Tisdag ska jag göra klart mitt research paper vilket kommer ta hela dagen eftersom jag knappt hunnit göra nåt på det än.
 Onsdag ska jag till skolan och lämna paperet och sedan plugga journalistik hela dagen.
Torsdag har jag journalistik final. På kvällen antar jag att jag träffa mina vänner från SF en stund för att säga hejdå eftersom det åker hem redan dagen efter.

Sedan har jag fredag, lördag och söndag här då absolut ingen av mina vänner kommer att vara här... Förutom min roomie. Så det blir väl mest till att packa, fixa, ligga på stranden, gå på bio etc. På måndag runt 1 lämnar jag Santa Barbara för Sverige, först buss till LAX, flyg till Düsseldorf, flyg till Köpenhamn...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på namnsdagen, Sofia! Skippa det där med bakis på söndag, så kommer det nog att gå vägen!

2009-05-15 @ 19:39:04
Postat av: Sofia

haha, okay inte bakis, men trött. jag blir sällan bakis :) bra gener där! men det ska bli kul/sorgligt med ett sista party med vännerna

2009-05-15 @ 20:30:00
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0