Min framtid


På måndag får jag börja välja kurser till nästa termin. Måste snacka med en counsellor men än så länge har jag tänkt välja:

COMMUNICATION Mass Media & Society 3 units

ENGLISH 271 Non-Fiction Writing 3 units

JOUR 122 Student's Newspaper 3 units

POLS 101, American Governments 3 units

Sen är frågan om jag ska göra en transfer. Efter två semestar till här då alltså. Just nu är jag väldigt jävligt inne på att söka till San Francisco State University och läsa mer journalistik där. Känner att Nor Cal är mer min grej än So Cal.


SF State

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bli journalist verkar det vettigt att läsa så mycket journalistik som möjligt. Är man verkligt intresserad av det man läser brukar det vara lättare att få bra betyg också

2009-05-09 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0