Måndag igen


I bibblan... Är äntligen frisk (*peppar peppar*) men fortfarande lite snuvig. Och låter förkyld. Men jag är okay.

Denna vecka är fullsmockad av plugg. Enda roliga är en fest på lördag som jag och Alex ska fixa för Serg fyller år snart. Sen ska jag klippa mig på onsdag men resten av veckan är det endast plugg plugg som gäller...

Håller på att göra int'l pol som är den final som kommer vara svårast. Måste idag också börja på ett paper som ska vara inne egentligen på onsdag men jag har fått nästan en vecka till för läraren har pga diverse anledningar sölat en vecka med att ge mig tillbaka min draft med kommentarer. Så jag har att göra... Men jag ska nog klara det.

Nu ska jag jaga en lärare vars signatur jag behöver, och hade glömt, för skoltidningens sista upplaga. Sedan gå till counseling, hämta upp en sak, lämna shitet i skoltidningslabbt, kanske hinna plugga lite mer innan sista lektionen som är engelska kl 4... Sen hem och plugga, äta, plugga, sova... Oh, life's so much fun right now.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0