List

Senaste...

Person som sov i din säng: Ryan (förutom jag då :P) men det var ett tag sedan...
Du pratade med: Merry
Du gick på stan med: Hmm. Kommer inte ihåg faktiskt. Är inte ofta i stan och när jag är där gör jag ärenden på egen hand.
Skällde på dig: Ingen?
Senaste Låt du hörde: Eclipse - Robyn
Film du såg: "Penelope"
Mat du åt: Pasta och grönsaker.
Kram: Sergio
Puss: Ryan
Känslan: Glad att jag har min sista final imorgon och åker till Sverige på måndag. Ledsen för alla fina människor som jag kommer sakna i sommar och som inte kommer tillbaka efter sommaren.
Resa: Var fem dagar i San Francisco i april.
Dröm: Kommer inte ihåg...
Boken du läste: Läste ut "The Things We Carried", Tim O'Brien för några dagar sedan..
Personen du träffade: Merry, Pat, Sheryl
Personen du pratade i telefon med: Ryan
Personen du fick sms av: Alex
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt.
Gången du var utomhus: Typ två timmar sedan.
Gången du sov: Inatt.
Saken du köpte: Kaffe och jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0