Last night. Reminiscing.

Såhär sista kvällen är min hjärna som ett garnnystan.

Jag tänker och känner och minns. Jag skrattar, gråter och ler.

Just den här tiden med just de här människorna kommer aldrig komma tillbaka.


Jag kommer aldrig mer gå till Sergio's och Alex's lägenhet för att dricka vin och spela beer pong...

Jag och Anneli kommer aldrig mer surfa klockan åtta på morgonen och sedan dricka kaffe i solen för att sedan ha journalistik tillsammans...


Jag och Anna kommer aldrig mer ligga på våra surfbrädor på stranden på morgonen och gnälla över hur trötta vi är och hur kassa surfare vi är...

Jag och Sergio kommer aldrig mer ha Engelska 100 eller 110 tillsammans igen. Han kommer inte sitta där till vänster om mig och hjälpa mig om jag behöver det eller bara skämta om allt möjligt...

Alex och jag kommer aldrig mer gå på stranden och prata om tjej- respektive killproblem...


Jag kommer aldrig mer ha journalistik med Hannah och jag kommer inte festa med henne som jag brukat...

Sist men inte minst så kommer jag aldrig mer sova i samma säng som Ryan. Jag kommer aldrig avsluta en festkväll med att tillsammans gå med honom genom natten och pussa på honom. Jag kommer aldrig mer sms:a med honom sena kvällar när jag inte kan sova. Jag kommer aldrig mer se hans bil stanna utanför mitt hus. Jag kommer aldrig mer sitta bredvid honom i bilen påväg till San Jose och San Francisco eller bara till någonstans i Santa Barbara...
 


Men allt är ju relativt som någon en gång sade... ?
















Kommentarer
Postat av: Anneli

Läste det här nyss och började fan nästan grina Sofia! Saknar Cali på ett helt nytt sätt, det har verkligen börjat gå in för en att den tiden aldrig kommer tillbaka.. Hoppas vi ses snart!! Puss.

2009-06-28 @ 10:48:19
URL: http://happyending.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0