Last day...


Började som sagt med att gå till kyrkan. Gjorde det bara för att vara snäll och jag vet att det uppskattades. Men det är inget som kommer att hända igen. Kändes som att jag skulle somna ömsom kvävas därinne. Ju mer pastorn snackade desto starkade kände jag vilket j*vla bullshit allt det här med Jesus och Gud är. Det kommer helt enkelt aldrig att tilltala mig. Det är för ologiskt. Men självklart respekterar jag de som tror.

Sen hade vi brunch med familjens bästa-kompis-familj och det var gott. Annars har jag fortsatt packa, nappat, tagit en promenad i solen och på kvällen åkte vi till the Mission för att picknicka. En sista måltid typ, fast mindre dramatiskt. Vackert.

Har hunnit kolla på filmen "Tristan and Isolde" också. Min favorit James Franco spelar Tristan. Åååh han är så amazing att jag dör.

Nu är det mesta fixat... Ska skriva ut e-ticketen och tvätta lite senare ikväll och imorgon. Imorgon ska jag promenera en sväng på morgonen och inom Starbucks + Albertsons och köpa lite färdkost. Bussen till LAX går 1:20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0