I Sverige


Torsdag morgon... Kom till Kristianstad i tisdags kväll svensk tid.

Har träffat familjen såklart förutom syrran som fortfarande är i Schweiz... KOM HEM!

Träffade Mia och Linn igår och vi gick och såg Barca - Man Uni på Glorias. Så kul att träffa de igen!!! Tyvärr så åker Mia till Paris om några timmar där hon ska vara i tio veckor... Men Lasson kommer hem idag eller imorgon och snart Sofia från Barcelona också!

Jetlagen är skitjobbig... som vanligt då. Igår vaknade jag halv fem och kunde inte somna om. Somnade sedan vid två och ingen väckte mig så jag vaknade halv sex på kvällen... Vilket resulterade i att jag inte kunde somna förrän kl två i natt och sedan vaknade klockan sju. Känner mig ständigt trött.

Vädret är lite konstigt... Regn ibland, sol ibland. Kallt är det iallafall. :(

Ställde mig på vågen för första gången på några månader och konstaterade att hädanefter blir det löpning, promenader och less carbs... Jippie.

Den 8 juni börjar jag jobba. Vilket är en vecka tidigare än sagt eftersom jag kom hem tidigare än planerat. Känns bra. Måste verkligen tjäna pengar för jag är luspank!

Nu ska jag nog lägga mig i badet och sedan kolla på film(er). Det är ungefär vad jag orkar just nu. I eftermiddag ska jag och mor övningsköra och hälsa på mormor.

Ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0