How lovely. NOT.


Sedan jag skrev sist så har jag inte haft det jätteskoj. Eller ja, festen var väl hyfsat rolig. Men kvällen slutade inte så bra och förmiddagen efter så "gjorde jag slut" med R. Eller, alltså, bestämde mig för att vi inte ska träffas mer och sa det till honom. Så that's it. Synd att det inte funkade men vi ville helt enkelt inte samma sak. We started on the same page but ended up on two different. Så så var det med det. Tråkigt. Synd. Särskilt när vi bara har några veckor kvar här som vi kunde bara haft kul under. Men det gick helt enkelt inte.

Som en liten krydda på den tråkigheten vaknade jag fem i morse med världens halsont i ena sidan av halsen. Härligt att vara sjuk. Not. Men det är väl straffet man får ta när man inte tar hand om sig själv. Ska bara ligga i sängen och läsa läxor och glo film idag. Kanske ner till affären och köpa på mig förkylningsgrejor. Te, Advil, halstabletter, apelsiner och sånt.

Flygbiljetten mor bokat "funkade" inte. Den typ fanns inte för det var nåt krångel med flygbolaget. Så jag åker den 25 maj istället verkar det som. Just nu vill jag faktiskt ganska mycket hem. Saknar min familj och mina vänner. Samtidigt kommer jag sakna folk här.

Ciao,



Kommentarer
Postat av: Sarah

vad tråkigt att höra!



Dessutom tråkigt att du åker hem tidigt men fattar dig jag skulle också gjort det först men så skulle en kompis komma över men nu kommer hon ändå inte. Så jag är kvar här en månad till, åker 3 juni.

2009-05-05 @ 04:10:58
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0