God morgon en gång till


Klockan är snart tre och jag vaknade nyss från en lång och skön nap. Igår hade jag tänkt mig en middag på stan, en kaffe på maten med några sköna vänner. Det blev det också men efter det körde vi party hela vägen istället! Inte fy skam men det ar ju idag som skulle vara partydagen! Ahja. Vad gör man inte liksom?

Käkade italienskt med Sergio, Alex och Carrie. Gott gott. Hittade en $20 sedel när jag klev av bussen tidigare igår så jag använde den haha. Lägligt. Sen gick till Starbucks och sen köpte jag ut lite vin till knoddarna och så gick vi tillbaka till deras lägenhet. Tänkte först inte dricka nåt men vi andra rundan köpte jag nåt billigt cideraktigt vin som var sketagott! Men jag tog det lugnt ändå. Hade inga nyklar med mig och ville absolut inte knalla hela vägen hem och Ryan var också där så jag sov hos honom. Även om jag av någon anledning knallade hem med hans roomie istället som snackade om sitt ex väldigt förtroligt med mig haha.

Haha vad som är störigt med college är att man bor ofta så många i samma hus. Ryan har ingen han delar rum med men det bor fyra andra pojkar i huset och när jag vaknade och gick ut så är det alltid lite halvt awkward när fyra män sitter i kallingarna och glor på teve eller vad de nu gör... Haha.

Ska snart till banken, måste fixa sista hyran.

Nej nu måste jag komma igång lite. Vika tvätt och plocka undan på mitt rum. Dricka en kopp kaffe. Dagens första. Det känns i skallen.

Sen är ju frågan. Fest ikväll? Troligtvis.

Kommentarer
Postat av: Micca

haha ja du ser, så intresserad är jag ;)

allt bra med dig?

2009-05-02 @ 11:14:56
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0