Denna jävla brand bara fortsätter och fortsätter...


Tredje dagen med denna jävla eldjävlen. Vi trodde det var okay men för några timmar sedan började den igen. Kanske ännu värre den här gången, jag vet inte.

Gillar inte läget iallafall. Pat jobbar hela kvällen/natten pga branden. Sheryl's pappa är värre så hon är i San Diego. Kvar är jag, Jeong, hennes vän som var tvungen att evakuera och hundarna. Det luktar brandrök trots att vi stängt överallt. Jag gick ut en sekund och ögonen sved och det gick knappt att andas. Och det är så varmt att jag svettas ständigt. Bör väl tillägga att vi bor ganska långt från var det brinner.

Kollar på teven nu och det ser inte bra ut... Det snöar aska.

Jag behöver nån att krama. Nu.





Bilder från latimes.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vågar du låna bilder från L A Times?

2009-05-08 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0