Clarifications


Träffade en "syo" i måndags och vi planerade min framtid. Ska läsa 16 units nästa termin och samma vårterminen. Då har jag ändå inte tillräckligt många transferable units (måste ha 60) för att göra en transfer till SFSU så jag ska gå sommarskola sex veckor nästa sommar och då läsa 7 units (=sjukt intensivt). Sen börjar då SFSU på hösten samma år. Kommer också att få en AA degree i journalistik från City College. Måste i sommar träna lite matte för jag ska göra om testet när jag kommer tillbaka så att jag kan göra en mattekurs istället för två...

Nej nu ska jag fortsätta med min störda veckan-innan-finals-vecka. :(

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Sarah

You go girl! Men om man vill något tillräckligt mycket så kämpar man mer för det och når det också lättare! Det är så mycket lättare med ett mål att kämpa mot. I believe in you!

2009-05-14 @ 06:10:48
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0