1 down, 3 more to go


Skrev final i International Politics mellan 8 och 10 i morse. Rutten tid, I know. Men det gick bra! Stack hem och käkade lunch och glass och har nyss nappat lite. Dags att cykla till skolan igen och ha final i English 110. Ska skriva en uppsats med hjälp av boken vi läst. Sedan ska jag låna en bok till mitt paper och sälja tillbaka två böcker...

Pat och Sheryl åkte till San Francisco imorse och är där tills onsdag. Igår hade vi födelsedagsmiddag för Pat som fyller år idag. Det var trevligt men jag var helt död hela gårdagen då jag kom hem kl sex på morgonen.... Nej, jag var inte på efterfest eller så men vi tar den historien en annan gång va...

Ciao,

PS. Om exakt en vecka tar Santa Barbara Airbus mig till LAX...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0