Trött men glad


Jaa... Trött men glad är vad jag är.

I helgen hände en lite oväntad grej... Eller kanske inte så oväntad ändå, jag vet inte. Efter några öl kom det fram från S's kompis R att S gillar mig och har så gjort länge. Fast jag gillar bara S som kompis så där sprack det liksom. Iallafall, så efter R berättat det så kommer nästa överaskning. "I kinda like you too". Va?! Interesting night, oooh yes. Så det blev lite rörigt där eftersom R och S är ganska goda vänner, kommer från samma ställe och sådär. Och jag vill kunna fortsätta hänga med de och Alex och som tur var så kan det nog fortsätta att vara så. Tur för jag gillar verkligen att hänga med dem och deras vänner.


Iallafall så blev det nyss bestämt att jag ska på dejt med R på torsdag. Så det kan ju bli spännande.

Fick också nyss reda på att mina värdpäron är borta från lördag till måndag så jag ska se om jag kan styra upp nån slags get-together (läs INTE en fet fest). :)

Fick också nyss reda på att det inte är surf imorgon för coach är sjuk. Ska se till att jogga efter skolan istället. Och på morgonen blir det liten sovmorgon och sedan ta ut hundarna eftersom Sheryl åkt till San Diego igen...


Kommentarer
Postat av: syster

vem fan är R? jag hänger inte med!

2009-03-10 @ 09:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0