Spring Break! Sommar! Surfing! San Francisco's comin up!


Goda ting börjar på S verkar det som :) (Inklusive mitt vackra namn).

Haft en härlig dag med Anna och Anneli i solen :)

Först surfade vi i morse. Ramlade rätt illa en gång och fick en rälig kallsup och jag och Anneli kom av misstag i samma våg och typ fastnade i varandra. Så ramlade hon och jag fortsatte en bit till. När jag också ramlat och sedan kom tillbaka till henne bara skrattade vi så vi nästan dog. Surfing och Anneli är kul. Anneli lyckades också ramla två (eller var det tre?) gånger när vi satt helt stilla och det är fanns en våg i närheten haha. Vi såg också delfiner och ett sjölejon! Cool.

Sedan satt vi och fikade "second breakfast" (säger det alltid som Merry/Pippin i Lord of the Rings) ute i solen. Tänk svensk högsommar. Inte dåligt, inte dåligt.

Fixade en läxa i journalistiken och lämnade in. Sedna låg vi i solen och lyssnade på musik. Hade inte den vanliga klassen och bara ett kort staff meeting. Sedan åt vi lunch och sedan hade jag PD.

Är hemma och fixar inför morgondagens departure. Tvättat, valt kläder etc. Laddar ner ny musik och laddar iPoden.

Efter middagen ska jag ner till Albertson's och köpa lite färdkost. Sms:ade Ryan om han ville ha och han svarade (and I quote here): "I don't want/need anything, I usually bring a bottle of water. That's it". Haha, nu förstår jag varför han är så skinny! Man kan ju inte åka bil över fem timmar utan att käka nåt!!! Inte i min värld iallafall. Låter nästan lite som när far var liten och åkte til Frankrike med sin familj och de satt fyra pers i baksätet (han och hans lillebror i knät på sina äldre syskon) och när de stannade fick de vatten ur en dunk från bagaget.

Hörs senare,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får kanske ta Magnus "berättelser ur verkligheten" med en nypa salt! Du måste fylla i ny blankett på CSN! Se mejl!!!

2009-03-27 @ 11:34:13
Postat av: linnsan

hoppas du får ett underbart påsklov!

tänker på dig!

pusspuss

2009-03-28 @ 03:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0