Snart helg, hehe.


Skämt å sido. Fast jo, snart helg! Imorgon kväll med andra ord. Men innan dess är det en del som ska hinnas med. Slöade lite med läxor igår så idag får jag sätta fart!

Har precis haft Internationell Politik. Just nu snackar vi om Kalla Kriget... Detta är nog den svåraste kursen jag har och ändå den jag pluggar minst till. Hur nu det går ihop...? Bättring där. Fast jag har fått brabetyf på det vi lämnat in hitills. :)

Sitter i tysta avdelningen i bibblan. Jag gillar läget här. Tyst och pluggvänligt. Trådlöst internet. Inga töntiga regler om att man inte får käka och dricka eller nåt sånt. Så jag käkar typ lunch/fika/whatever. Kaffe, brownie, yoggi, äpple. Dålig lunch ja vet, men billigt. Måste spara en massa pengar för jag might go to NYC for Spring Break, he he!!!!! Och som ni kanske vet så är inte sällan onyttiga grejor billigare än nyttiga här i la la-land. En brownie kostar typ $1,5 och en proteinbar $2,25. Så vad väljer man...? Tur för mig att en rejäl joggingrunda väntar ikväll! Fast nu när jag tittar närmare på brownien ser jag att den har en hel del valnötter. Och valnötter är ju supernyttigt!

Ska snart ta tag i mig själv och plugga Journalistik, EN 110 och Politik. Sa jag förresten att jag skriver nästa veckas längsta artikel i skoltidningen?  :) Hela 15 + 8 inches, woho!! Haha

Kommentarer
Postat av: Pappa

länk till skoltidningen, tack, så vi kan läsa. Hittade inte den gamla länken

2009-03-05 @ 08:30:48
Postat av: Sofia

det är lämning på fredag vilket betyder publicering onsdag!

2009-03-05 @ 16:47:23
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0