Så länge

Väntar på att min roomie ska duscha klart så jag kan fråga om hon vill hänga med till Starbucks.

Måste vakna till liv.
Var ute igår och inte hem förrän fyra... Sen är det daylight saving grejen idag så man förlorar en timme på morgonen.  :( Fubbigt!

Så, så länge... Snodde av kusinen.

Tre jobb jag har haft:
Servitris, förskolevikarie, på syltfabrik (blev sparkad efter sex dagar)
Tre länder jag varit i:
Spanien (bott), USA (bor), Frankrike
Tre TV-program:
SATC, The Office, Ugly Betty
Tre favvoplagg:
Klänning, jeans, kavaj
Tre favoriträtter:
Lasagne, risotto, mexikanskt
Tre platser där jag helst skulle vara just nu:
Starbucks, NYC, stranden här i SB (men jag varken orkar eller hinner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0