On autopilot


Är så s*tans j*vla trött!!!

Men gårdagskvällen + natten var trevlig :) Vi drack vin, åt mat, lyssnade på musik, snackade, spelade Guitar Hero som Alex lyckades installera.

Senare så jag och R "Låt den rätte komma in" (vi hade engelsk sub). Sjukt deprimerande och läbbig film... Sedan kunde jag inte somna förrän vid fyra/fem (kanske hade nåt att göra med att jag drack kaffe til desserten kl elva på kvällen...?) så jag höll R vaken också haha. Inte kul att vara vaken ensam juu... Både han och Jeong i rummet intill snarkade som fan. Bastards! Hatar när folk snarkar.

Ahja, nu ska jag fortsätta plugga politik.

Jag håller på att tappa greppet för det känns så stressande med allt som händer i skoaln framförallt imorgon och tisdag. Känner igen känslan av hopplöshet när jag har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja med. Då freakar jag ur och gör istället så lite som möjligt. Fast nu håller jag på att plocka ihop trådarna. Men allt jag egentligen hade velat göra idag hade varit att ligga på stranden i solen och dricka latte och lyssna på musik. Oh well. Life sucks sometimes, helt enkelt.

Synes,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vilken chans du har att förkovra dig! Dina listor brukar ju hjälpa dig när du har mycket att göra!

2009-03-16 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0