Jo, men jag var tvungen



Har inte shoppat nåt förutom sånt man måste ha för att leva (luncher och schampoo t.ex.) sedan jag kom tillbaka till SB efter julen. Men idag slog jag till litegrann. Ville ha en klänning men jag hittade ingen och blev trött och orkade inte leta. Så det blev ett par spets-tajts som jag sjukt nöjd med. Och en hatt. Och så ett par nya sneakers. Mina röda fem år gamla Converse består mer av hål nämligen. Dess är av den låga modellen och som synes vita istället. Sen är det ansiktstvätt från Clinique (överaskande billig eftersom den räcker så sjukt länge) och primer från iD bare minerals.

Ikväll är jag hemma och pluggar
. Drog som sagt ut en sväng på stan. Träffade Alex och Sergio och tog en latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0