Friday morning


Det är bra att dejta någon som har bil och är villig att skjutsa lite närsomhelst, hehe.

Igår var himla trevligt! BBQ hos Sergio och Alex. Mycket mer folk än jag trodde kom. Jag köpte öl till kidsen (Millers till dem, Guinness till mig), vi åt hamburgare och kyckling som Anna grillat, lekte en helt sjuk lek som jag ska berätta om när min hjärna fungerar igen. Hängde med R hem och sov där. Eftersom jag ska voluntärjobba på Track & Field idag så gick vi upp åtta (ÅTTA!!) och han skjutsade mig hem. Väl hemma är trådgården och uppfarten ockuperade av tre mexikaner som sågar motorsåg. Tur att jag ändå inte hade sovmorgon! Då hade jag varit assur just nu.

Tyvärr är vädret ganska skitdåligt :( Igår var det dimmigt hela dagen och nu är det mulet och dimmigt. Suger för imorgon hade jag ju planerat att ligga på beachen... Oh well.

Ska jobba till 3 och sen hem och ta en tupplur och göra lite plugga och kolla på teve jag spelat in. Soooft.

Vad gör ni denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tittade på Per Sinding-Larsen, hittade en flaska Gewurztramniner, blev kreativ och skrev en låt.



Who is this R guy? Söt??

2009-03-21 @ 02:52:55
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0