Framme


Framme sedan nat dygn tillbaka!
Resan gick bra forutom en tvarnit nagonstans halvvags. Nat mongo framfor oss. Tur att Ryan kor bra och har en saker bil (Volvo). Kanns lite sjukt att aka med nan som ar tva och ett halvt ar yngre an mig och kor dels fem timmar fran Santa Barbara till San Francisco och kor runt inne i San Jose pa sexfiliga motorvagar medan jag knappt kan kora runt kvarteret. Fast jag skrattar mest at det.

Vadret ar helt perfekt har ocksa! Kanns som sommar. Inte ens dimma in i SF. Verkar vara min vanliga tur :)

Ar fortfarnade chockerad over avstanden har. Det tar san tid att komma fran ett stalle till ett annat. Vi ar hos Ryan's farsa i San Jose nu och det tog typ en timme att komma in till SF. Jag ar helt trott av allt bilakande trots att jag bara suttit dar liksom...

Igar var vi pa bio och sag "Duplicity" (Julia Roberts och Clive Owen). Den var inte sa bra men det var ganska underhallande iallafall. Sen var klockan nio och vi kom pa att vi inte kakat sen vi satt i bilen och at snacks (las: frukt och proteinbar for min del). Vi korde till In n Out burger som ar som Mc Donalds fast typ "hemlagat". Gott faktiskt.

Idag gjorde jag Haight med Ryan och Ryan's kusin. Som ar femton ar. Ett ar yngre an Gustav lol. Jag har inte kant mig sa gammal pa valdigt lange... Pa gott och ont.

Kollade hur manga 2nd hand shoppar man hittade inget najs. Sjukt med tanke pa hur mycket grejor dar finns. Var dock inne pa den enorma musikaffaren Amoeba dar de har over 30 000 skivor, begagnade och nya. Kopte en med spansk gitarr.

Nu sitter jag och vantar pa att Ryan ska laga klart middag till mig, hans farsa, kusin och hans flickvan. Vet inte hur jag ska kunna fa ner nat dock for det har ar ju sjukt tidigt for middag!! Anyhow. Imorgon aker vi nog till Mill Valley for att hanga med Sergio och Alex.

Karlek,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att resan gått bra! Här är ett ljummet vårregn och snart ska vi äta våfflor! Sköt om dig!

2009-03-29 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0