Dagens outfit




Dagens outfit! Inte för att läsare som t.ex. farsan bryr sig (men ändå). En gammal klänning som åkte på! Första gången sedan jag kom hit som jag använt den, konstigt nog. Den är gammal men en perfekt sommarklänning.
Min lugg är svinlång så jag sätter för tillfället upp den för att kunna se något, men imorgon ska jag bege mig till en frisör och få skiten klippt!

Nu måste jag skynda på lite. Ska springa en runda ute i det UNDERBARA vädret och sedan ner till Mesa innan jag slutligen kommer att sitta med politik-läxa HELA kvällen... That's life when you procrastinate...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä, det var ganska ointressant!

2009-03-11 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0