Jag lever och imorgon börjar jobbet


Tiden rinner iväg utan att jag egentligen gör något av större importance. Har sedan jag kom hem (ca en och en halv vecka sedan) hunnit:

träffa Mia och Linn och kolla på CL-finalen på puben
sovit över hos Lasson och umgåtts massa med henne ute i Degeberga
varit hemma hos Linn
haft filmkväll med Linn
träffat mormor
varit på utflykter med familjen: fiskat i Filkesjön, Klippan + Arild, Yngsjö + Åhus
övningskört med mor (jag blir bättre och bättre och det känns riktigt bra!)
varit på mitt nya jobb och träffat chefen och sånt
varit på handledarutbildning med mor på Rhodins trafikskola
varit på födelsedagsmiddag hos Matilda
röstat på Kristdemokraterna i EU-valet
sett Federer slå Söderling (men Söderling gjorde ändå JÄVLA bra ifrån sig) i finalen i Franska Öppna

Typ så.

Imorgon börjar nästa del av mitt liv som jag ser det. Skolan är slut för ett tag sedan. Jag är hemkommen och jetlagen som bortblåst. Imorgon är första dagen på mitt heltidsjobb på Centralsjukhuset. Ska jobba till den 16 augusti dvs ca 10 veckor. Så fort jag fått mitt schema för mer än en vecka framöver ska jag börjar göra planer med vänner och familj vad som händer mina lediga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0