Svårt att sova, sommar, Sarah


Suck. Vaknade strax innan sex alldeles genomsvettig och kunde bara inte somna om. Sedan började solen gå upp och då gick det såklart ännu sämre. Gav upp och slog på datorn och läste alla bloggar jag kunde komma på. Vid halv åtta gick jag ut och tog en promenad. För varmt för hoodie. :P Underbar tid på dygnet när man tänker efter. Solen hade nästan nyss gått upp men värmde redan skönt. Doftade blommor och luften kändes alldeles klar.

Nu har jag mest käkat och stökat lite och börjat plocka fram grejor till SF-tripen. Men nu ska jag träffa Sarah! Ska ner inom Starbucks och sedan gå till hennes nya lägenhet (ligger precis vid skolan). Blir en rätt bra promenad, kanske inte så smart att gå när det är som varmast men men :P Julmatskaggen måste bort!

Vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0