Sick.


Japp, sjukt vare här. Näsen rinner, huvudet känns tungt, halsen är tjock (men gör iaf typ inte ont längre). Bajs. Vet inte om jag har feber för jag har ingen termometer. Men jag tror inte det. Imorgon är det tyvärr sim- och trampa-vatten-test på surfingen men tydligen bara 100 meter och fem minuter så det kunde väl varit värre. Försöker vila så gott det går...

Försökte crasha en kvällsklass i ENG 110 igår men det var sjukt mycket folk där så det gick också åt pipsvängen. Så nu har jag två dagar då jag har fyra timmar hål! Suger. Om jag ändå hade haft en bil hade det inte varit så tidskrävande att åka hem emellan. Idag är det iaf en sådan dag. Så nu ska jag snart ta cyklen till skolan och ha Internationell Politik och efter det betala skolavgiften (kön igår var så himla lång) och sedan hem och äta lunch, läsa lite läxa och ta en tupplur. Sen tillbaka igen dårå... Ahr. Oh well.

Later,


PS. Sorry för ointressanta och agressiva inlägg.


Kommentarer
Postat av: pappa

Din pappa har haft flunsan i en vecka nu

2009-01-28 @ 21:02:38
Postat av: Sofia

Ja, jag hörde det. Mor sa att du gått ner 4 kilo! Good for you!

2009-01-28 @ 22:04:02
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0