Samtal med fars kusin och om min telefonskräck


Nyss ringde min pappas kusin på min mobil! Hade mailat honom om när jag kommer med bussen etc nämligen och gett honom mitt nummer. Han var inte jättepositiv till att jag ska åka Greyhound för det har hänt lite läskiga saker på stationen i SF (tvekade lite om jag skulle skriva detta, morsan är som vi alla vet av ganska klent virke :P) på sistone men jag har ju redan köpt biljetthelvetet så det var inte så mycket att göra. Han ska iallafall vara där en stund innan jag anländer så det ska nog bli säkert och bra. Han var trevlig och ganska lätt att prata med! Alla som känner mig vet att jag inte riktigt gillar att prata i telefon. Egentligen gillar jag knappt att prata i telefon med människor jag känner väl heller, bara ibland när man verkligen har saker att säga. Men att prata med främmande människor som man sedan även ska träffa (alltså inte försäljare etc inkluderat) tycker jag inte alls om. Men för att mitt senaste samtal gick bra så känner jag mig nu nästan tillräckligt modig att själv ringa ett annat samtal. Fast det är ju alltid värre att ringa upp en att bli uppringd? Ja, ni ser ju hur patetisk min telefonskräck är. Men jag gillar helt enkelt inte det. Särskilt inte här där teckningen (/täckningen?) är så jäkla opålitlig. Samma ställe har ibland nästan perfekt teckning och ibland hör man typ nada... The yanks är inte bättre på allt trots allt.

Mazel tov på mig.

Kommentarer
Postat av: Pappa

täckning, för böveln!

2009-01-15 @ 08:24:59
Postat av: mimmi

Det där med telefonskräck känner jag verkligen igen. Fasar inför att skaffa praktikplats i vår. Men det är ju faktisk så att det är lättare ju mer man gör det!



Och det där med Carl Jan, han är sån alltid. Det är rätt underbart faktiskt:)

2009-01-15 @ 13:45:24
URL: http://mymlomist.wordpress.com
Postat av: Mamma

Ja, nu blev jag skakis! Tur jag inte känner till, allt ni hittar på!

2009-01-15 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0