Rainy night & angry stomach. Tomorrow comes.


Vi hade take-out från Rosegarden till middag och någon timme senare hade samtliga familjemedlemmar magbesvär... Gulp.

Annars så är jag klar med vad jag bör vara klar med och ska gå upp i tid imorgon så jag hinner kolla igenom handbagaget och sånt.

Nu ska jag och syster ha lite spa och kolla Fawlty Towers. Man vill ju vara fräsch när man reser!


Imorgon blir det upp halv åtta för att säga hejdå till far och bror och sedan ta en smoothie och en halvtimmes promenad. Har hört att det är bra att motionera inför långa flygresor. Sedan ska jag och syster träffa mor på Duvanders för att käka frukost och dricka kaffe. Därefter hoppar jag på tåget till Kastrup 11:23. Sedan har jag nästan tre timmar på flygplatsen då jag ska käka i lugn och ro, läsa och kolla på film och sånt. Lyfter 15:45 och lander tio timmar senare i Seattle, WA. Får vänta två timmar där och sedan åka vidare till Los Angeles vilket tar nästan tre timmar. Efter säkerhetskontroller och det skitet ska jag ta bussen kl 23 till Santa Barbara och den är framme 1:30 och där hämtar Sheryl mig (schyst!) och kör hem. Så om allt går som det ska (inget knasväder eller förseningar) så är jag i mitt andra hem onsdag klockan 11 på förmiddagen svensk tid!

Vi ses på andra sidan Atlanten!!!

Kärlek,


Snart här :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter rätt schyrre att åka tillbaks!



Idag har jag haft tenta i "mat, dryck och säkerhet" som handlade om just matförgiftningar och riskfaktorer vid bufféer. Rätt konstigt att ni skulle drabbas av det just idag!

Hoppas ni mår bättre iaf.

Have a nice trip

2009-01-12 @ 22:33:14
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0