Mitt 2009

  • Planera och definera mina utbildningsmöjligheter. Söka stipendier och bestämma om jag ska göra en transfer till ett universitet i USA. I så fall var i USA och hur länge. 
  • Göra mitt allra bästa i plugget och få bra betyg.
  • Lära mig surfa!
  • Lära mig fota med (analog) systemkamera.
  • Lägga de få slantar jag har på upplevelser (resor etc) istället för prylar (kläder och sånt).
  • Spendera mindre tid framför datorn (dock inte bloggen!) och mer med att läsa bra böcker.
  • Ta körkort! Både i Kalifornien och i Sverige.
  • Bara umgås med människor som jag verkligen vill umgås med och som bara genererar i positiva händelser.
  • Ta hand om min kropp. Inte trycka i den massa tomma kolhydrater och socker som gör att jag inte trivs med min kropp. Inte sola utan solskydd för mycket. Motionera lagom mycket.
  • Fortsätta att tänka positivt och inse att the sky's the limit!
  • Ändra mitt civilstånd. Jag är trött på att vara singel.
  • Inte ta något eller någon för givet.
  • Sist men inte minst: HA ROLIGT och njuta av livet i Kalifornien!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0