Last day...


Lite skit som måste göras fortfarande... Ska snart promenera ner till Tandvårdshuset och be de fixa min tandställning (har fortfarande en liten tråd på insidan av underkäken) för den gör ont!  Sedan ska jag och syster hämta upp mormor och fika med henne i stan för hon vill ge mig några slantar till resan (och det tackar man ju inte nej till). Sedan ska jag köpa några smågrejor. Ni vet hur det är innan resor, man tror man har handlat allt men dagen innan kommer man på massa smått skräp man måste ha... Sedan ska jag kanske träffa Mia och Linn över en fika (jävla massa fikor).

Annars så känner jag mig ganska klar! Började t.o.m. packa igår och är nästan klar med det. Självklart kommer väskorna behöva stängas med våld. Så blir det alltid. Oh well.

Vi hörs när jag har något vettigare att skriva... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0