Kan det verkligen stämma?


Har en googlestartsida som visar vädret i Santa Barbara. Det står att det är 84F, vilket alltså nästan är 30C!!! Är det möjligt? Jag som trodde det skulle vara typ lika kallt som när jag drog för drygt tre veckor sedan... Yllekappan lär ju inte behövas idag...

Är sjukt trött eftersom jag vaknade innan nio även om jag somnade efter två. Men nu är allt uppackat! Eloge till mig ja! Tycker om att fixa sånt så snabbt som möjligt. Ska hoppa in i duschan och sedan hälsa på hundarna :) Har saknat dem! Sedan måste jag ner på stan och föra över pengar, hämta nya checkar, köpa bussresa till SF och svänga inom drugstoren. Kanske en snabb sväng till stranden med. Sedan lär jag vara ganska slut.

En rolig (?) grej igår btw. Kom till LAX tidigare än väntat och eftersom custom redan var klar så hade jag inte nåt att göra och orkade inte gå till en terminal där det fanns mat. Jag var så hungrig och törstig att jag var snurrig. Och så trött att jag somnade till med huvudet på mina väskor sittandes på en bänk då jag väntade på bussen. Bussen kom och jag var den enda där. Somnade så fort den började köra. En liten stund senare är jag i ett mellanting av sömn och vakenhet och chaffisen säger att jag är nog den enda passageraren men att en kille ska på också så han kör en runda till runt hela LAX. Sov alltså gott redan innan vi lämnat flygplatsen haha. Hatar att vara nyvaken bland främlingar, jag säger skumma saker och vet inte ens vad jag säger... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0