Jag saknar er redan


Jag hatar att sakna.
Det är så jävla jävla jobbigt. Jag har så fina vänner här i Sverige som jag redan saknar. Har kanske inte så väldigt många. Men väldigt fina. Både på in-och utsidan såklart. Igår var det kinda lite avsked för en del av dem. Vissa av er vet jag att jag kommer träffa snart igen men en del har jag ingen aning när jag kommer se nästa gång. Linn t.ex. får inte ens åka in i USA utan visum så hur ska hon kunna hälsa på mig utan att börja skola där och därmed skaffa visum? Lasson kommer vara i USA när jag möjligtvis är i Sverige (i sommar, har inte bestämt mig än). Mia har jag inte en blekaste om var hon kommer befinna sig. USA as well kanske? Matilda har jag inte heller någon aning om var hon kommer att vara, Sverige, Norge? Syster vet jag iallafall kommer att hälsa på mig i vår. Kanske Klara (som just nu bor i NY) kommer i februari (hoppas hoppas, det är ju snart + jag fyller år då!!).

Men just nu saknar jag er redan så mycket ska ni veta. Jag har såklart vänner i USA med och hoppas få många nya detta året (eftersom folk kommer och går ganska snabbt). Men det är ju inte detsamma även om jag trivs med dem. Mia t.ex. är den jag känt längst i hela mitt liv som jag fortfarande hänger med. Tror vi träffades när jag var 7 eller 8 år. Det blir ju aldrig riktigt detsamma med vänner man än så länge känt några månader. Så jag hoppas verkligen vi ses strax igen kära vänner!!

Idag ska jag träffa Sofia som inte kunde vara här igår. Hoppas verkligen hon kan komma och hälsa på med!!


Klara och jag i Barcelona -07


Lasson och jag Nyårsafton 08/09


Jag och Mia nångång 07 el 08


Jag (utan hals :P) och Matilda 06?


Jag och Linn studenten-07


Jag och Sofia, Barcelona-07

Vackra minnen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför får inte Linn komma in i USA utan visum för?

2009-01-11 @ 23:28:52
Postat av: Sarah

Vad jag känner igen mig i det där alltså, helt sjukt. Men vi får se till och ha kul här i vår =)



Ha en bra flygresa så hörs vi när du är här. Onsdag passar nog bäst för mig förresten om det funkar för dig men du kan höra av dig när du är här bara så ser vi.

2009-01-12 @ 08:32:15
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com
Postat av: Matilda

I know... det suger att behöva sakna, men visst är det ganska fantastiskt att vi fortfarande är så bra vänner, trots att många av oss varit borta och inte setts på mer än ett år!

Mitt sikte är inställt på Kalifornien i vår... jag hoppas men kan naturligtvis inte lova! Bläddrar dessutom igenom en katalag ang studier i Santa barbara, ser sjukt nice ut... jämfört med lund. tänkvärt!



Kommer sakna dig!

Kram

2009-01-12 @ 13:14:55
URL: http://matildatildaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0