I'm resting


Jo, jag gör faktiskt det. Jag VILAR. Verkligen vilar. Jag ligger, alternativt sitter, i sängen. Kollar på nerladdade filmer. Läser lite. Surfar rundor. Om jag hade kunnat göra detta tidigare i veckan när skiten bröt ut hade den kanske varit long gone nu. Men men. Bättre sent än aldrig. Jag dricker en massa (vatten alltså) också. Det är bra brukar mamma säga men jag brukar sällan kunna få ner så mycket. Jag äter en del mat också och det ska ju hjälpa eftersom kroppen behöver energi för att bli frisk. Typ. Måste verkligen vara frisk på måndag nämligen. Helst redan imorgon då jag ska plugga undan en del.

Roligare än så här blir det inte idag.

Hej på er,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig! Här är det grabbarna som hostar och snörvlar i sviterna efter influensan! Ska väl inte vara alltför stursk, men du vet honung är ett dundermedel, funkar till det mesta! I morgon är det 81-årskalas! Krya på dig!

2009-01-31 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0