I'm going to San Francisco!!!


Den 16 januari bär det av till San Francisco!!! Ska ta Greyhound dit so it better be clear weather så jag får se en del på vägen... Sedan ska jag spendera helgen med min pappas kusin Erik och hans familj i Millbrae. Har aldrig träffat de men jag har skrivit e-post och snigelpost till och från med honom sedan nästan ett år tillbaka. Sedan på måndagen när de jobbar igen ska min klasskompis Sergio från en av höstens kurser i Santa  Barbara visa mig runt i SF + hans hemstad! Kommer bli fett najs! Måste bara bestämma när jag ska åka hem. Tisdag kväll (nattbuss) eller onsdag? Och var jag ska bo efter min släktings ställe. Borde boka iaf en natt på nåt ställe för det känns lite dumt att bo hemma hos Sergio och hans familj? SÅ bra känner jag knappast honom + jag tror att han är typ intresserad av mig (I hope not though) vilket inte är så lyckat då jag ju är intresserad av en gemensam (fd) klasskompis till oss... Hm.

Haha, anyways. Jag kommer till Santa Barbara tisdag natt och fredag förmiddag blir det San Francisco. Bråda dagar. Måste komma över jetlagget snabbt snabbt snabbt!!

Alla jag träffat som varit i SF säger att jag gonna love it! Och jag är övertygad att de har rätt! Staden verkar mer vara min stil än LA. Då får jag bara inte glömma att sätta blommor i håret!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Helt klart du kommer älska stan! Jag gillar den mycket bättre än LA. Jag har massa tips på saker du ska göra där som du får när du kommer hit. Tråkigt bara att det är så långt dit.

2009-01-10 @ 08:49:44
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0