I'm back and it's even better than I left it


Sitter på mitt andra rum nu och allt är finfint med mig!!! Solen skiner och det är strax över 20 C. Exactly how I like it. Har käkat kaviarmacka och dricker mitt svenska kaffe till frukost. Städarna är här men mitt rum är redan städat så jag ska strax börja packa upp istället....

Resan var LÅNG. Jävligt lång. Flyget från Köpenhamn till Seattle var dessutom försenat en timme så jag kände mig något stressad när jag stod i kö till customgrejen i Seattle. Men jag klarade det! Flygplatsen var mindre än jag trodde så det gick smidigt när man väl var inne. På den långa flygningen satt jag bredvid en nybliven pensionär som hade varit i Finland för hans fru var därifrån. Först tyckte jag han var lite äcklig för han luktade lite svett och hade kass andedräkt (verkligen drömpassageraren att hamna bredvid...) men vi pratade rätt mycket om ditten och datten och han var verkligen jättesnäll!

Hoppas det är bra med er med!!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att resan gick bra! Drygt!

Vi saknar dig redan, hoppas det inte dröjer alltför länge...

2009-01-14 @ 19:40:28
Postat av: Sofia

Saknar er också faktiskt!! Det var mysigt att komma hem och ha lite "vinter". Men gud vad skönt vädret är här just nu! Som sommar! Hoppas ni kan komma och hälsa på om jag inte kommer i sommar!

2009-01-14 @ 20:07:31
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0