I övermorgon

... börjar skolan! Shit vad snabbt tiden gick!!!

Har lite grejor jag måste göra första skolveckan... Crasha en klass t.ex. Köpa böcker för två ämnen. Betala skolavgiften och uppdatera mitt ID-kort. Men det ska bli jättekul att börja igen! Har så många klasser jag ser framemot så jag hoppas det ska motsvara förväntningarna.

Nu är klockan halv tolv och jag funderar på om jag ska ta en powerwalk... Har lite ont i halsen men det har jag haft i över en vecka på morgonen innan jag ätit och druckit nåt varmt. Ahja, jag får ju passa på nu när det för tillfället inte regnar.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Tobias

tyck och tro vad du vill! :)

2009-01-25 @ 00:14:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0