Helt okay. Men långt ifrån perfekt.


Lång dag. Cyklade hemifrån strax innan nio och var hemma strax efter sex... Hade ju hoppats kunna crasha en klass direkt efter min första klass så att jag skulle slippa vänta i skolan i fyra timmar. Men icke då. Det första jag provade var där 16 personer som "tävlade" om en och samma plats och i den andra i princip lika hopplöst. Träffade en schysst brud från Turkiet (!) som också försökte crasha så vi åt lunch och sånt tillsammans. Sedan väntade jag mest in den sena klassen, träffade Honom lite snabbt, hängde med Sergio och ran into Lucía, Rebecka och även Haruko som ju bodde här innan. Sena klassen verkade väl helt okay, mycket jobb och så. Men jag ska imorgon kväll försöka crasha en annan klass i samma ämne. Den är bara en gång i veckan men då mellan kl 6 och 9 på kvällen. Men bättre att ha en crappy day i veckan än två. Om jag lyckas så går jag bara mellan 9.35 och 11:10 två dagar i veckan! Hur mycket bättre är inte det? Det var Han som gav mig idéen så kanske hamnar vi i samma engelskaklass (igen). --

När vi ändå är inne på det ämnet så kan jag väl lika gärna berätta hur sjutton det ligger till på den fronten. Killar är svåra. Väldigt svåra. Jag har aldrig och kommer förmodligen aldrig att förstå mig på dem. Men iallafall. Så vet ni ju att det finns en man som jag är ganska förtjust i. Och som jag tror är lite förtjust i mig med. Men jag vet inte helt säkert. Han är fruktansvärt svår att förstå sig på. Vi träffades lite idag iallafall. Och jag är en sådan där envis person som inte direkt ger mig förrän jag får vad jag vill ha. Så den som lever få se vad som händer med den där lustiga varelsen och mig. Om något händer. And I'll try not to get hurt, promise.

Nu ska jag softa med Marabou och te. Känner mig fortfarande lite kass nämligen. Shottade en whirre (whiskey för er pundhuven som inte fattade) innan iaf (frågade såklart Pat först) och det har ju visat sig hjälpa innan.

Ses imorgon! Blir en lång dag det med med surfing (fast bara info imorgon) kl åtta, två journalistikkurser (soo exciting!), hem och softa och käka, försöka crasha en engelska kl 6-9 dårå.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0