Första skoldagen och halsen gör ont


Vaknade med halsont :( Men har nu druckit både te och kaffe så det känns lite bättre. Men nån halvtimmes promenad till skolan blir det inte. Får ta bussen istället. Hoppas den inte är överfull bara (första skoldagen kan nog bli lite kaotisk). Såhär ser schemat ut iallafall:

9:35-10:45 (?): Int'l Politics
11:10: Crasha en ENG 110
3:55-5:15: ENG 110 som jag redan är registrerad i. Måste gå dit om jag inte lyckats crasha den andra. Annars står jag ju utan ENG 110...

Vi ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ursäkta om jag är obildad, men vad innebär att man "crashar"?

2009-01-27 @ 23:36:40
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0